//Here It Goes
themmm :D
Sunday, December 5, 2010 @ 7:04 AM | 1 Comment [s]

rinduuuuuu :)


teringat leee :(


mak tiri >,<
bila nak skulah hoi ,
nak p tekan ayaq dengan hang lah,
haha, jumpa cikgu azlin dok buat gabraa,
cehh =='
hang saja pandai belakon noh,
ehem, aku takpa buat muka suci, :D
oket then, ayaq teh aih 'hang' ,
aku seringet hang dua kupangg, :)
hang lah kawan aku dunia akhirat =='
wlaupun kdg kdg aku malas layan hang,
tak habih habih dgn monthly annvsry  
bt you're always be right here when i need you,
HAHA, 
btw sorry tak agkat hang kol,
SILENT, maaf yeee abong (;
rindu hangg

ini :)


naniiiii 
si phothographyyyy <3 
haha, ;D
hari hari bawak fon takpenah kena pulak time spotcheck :P,
tahikk <3
but but, she's got a very nice eyes, doesn't she? ;)
satu hari ada ja ceritaa dia =,=
anddd takkan habihh, :P
sampai aku pun bule hapai dahhh , 
HAHAHA,
imissyou, 

haaaa :)


piejaaa :P
hahah, okey malas nak cakap,
tapi aku lama tak dgq crita hang,
crita penuh emosi dgn semangat nyaaa =='
haih,
bt nvmind, that's the way you are,
and you're not pretend to be anyone <3
hee,
nanti sembang muhung lain noh kawan, :)
terima kasih bwak p rumah nina harituuu,
*main tepung ;)
ehem,
abangg,minyak freee yeee ^^
imy dude <3

wewit :)


tasyo si buncit :)
haha nampk mcm ni,
tapi blurrr =='
suka tanya soklan yang dah ada jawapan,
tp kena terang terang sampai dia faham =='
HAHA,
she's very sweett :)
tapi, *loklaq =,=
hahahaha, hat tu takbuleh kata apa dahh :P
pengaruh otak aku yang sangat suci -,-
haha,
i do miss you ;)



imissyouguyss ^^





Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud