//Here It Goes
penattt :(
Thursday, December 2, 2010 @ 1:40 AM | 0 Comment [s]


haa, penat gilaaaa :( esok ada examm , mata dok takmau katop lagi. keih tu pagi tadi nak telena dekat meja exam , maaf yeee cikguuu :'> lena pukui 3.30 saja nak mangkit pukui 6 suku lebehh =.= , err, p sana, awai la jugok, dan lena dalam qeta, abd razak bawak sentimentallll -____- sampai sanaaaaa, ceyyyy, :D masuk mcm tau ja kat mana buat exam, yang lain pun maiii ikott BEDERETT, ==' padan leeeee, aku pun taktau kat mana, HAAA IKOT IKOTT, pastu jumpa cikgu mana tahh, depa la tnya saya dok qalett tengok benda lain =.= , then p la bilik tuuuuuu,*naik ataihh. wiwit laweee . baru ja dudukk, jeng jeng jengg -______- macam nak kenaiii, okey foinee memang lah kenai, azwan zainol =.= kawan halim . dia gelak kat akuuu == ciss, sebab aku pakai baju sekolah ka? -.- maybee. habih buat semua natangg tu, nak balik ! weeeee, balik awai! fon tak bawak. nak tunggu 1 jam kat situu? nowayyman ==' okey azwan, pinjam fon yeeee :D ty. aku nak mesej dia tak bagi suruh kol, wah wahh. TERIMA KASIHH YEEE. wlaupun sembang dgn hang merapu mcm mcm =.= hailaaa,   
balik rumah , :D maaf maaf, saya nak lenaaaa, -,- *dengan baju sekolah. baru lima minit , :( "anihhh! mai jagaa adam" ;'(  okey,baiklahh. T.T sampai la cek tak lena lena, hah, gtg now bagi adams lena, -_______- goodniteee, 


b, actlly i miss youu :'(

Labels:



Older Post | Newer Post
Disclaimer, ME!

welcome! please be nice. no spammings, rude talks and childish acts. do follow if you're interested. :) thankyou!

FOLLOW! :)
Go Elsewhere

Diary Boss Creditos


ShoutOutLoud